Pages

الخميس، 25 فبراير 2010

اعد رسم وجهي



ملامحي ضاعت منذ سنين


بين نفــــايات ٍ  وركـــــــــام


ما عـــــــدت أذكر أوصافي


ذاكرتي مســـحتها الايـــــام


من فضلك ارسم لي وجهي


رجــــــع لي نفسي , لأنام

هناك 10 تعليقات:

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم
ازيك يا ابراهيم
كل سنه وانت طيب بمناسبة المولد النبوى الشريف
ويارب بخير على طول

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ربنا يكرمك يارب انت انسان جميل وبلاش تيأس من اى شىء
اللى ربنا كتبه ليك هتشوفه
خلى بالك من نفسك

عايش... ولكن !!!! يقول...

كلمات جميله
انا زيك بحاول اتذكر ملامحى

غير معرف يقول...

حلوة

بس ليه منرسمش احنا وشنا زى ما عاوزين

غير معرف يقول...

جميله الكلمات

تحياتي

ستيتة يقول...

موافقة جدا

Unknown يقول...

لا احد يقدر ان يفعل ذلك الا هو وحده

نعم هو الحب

sweet angel يقول...

من فضلك ارسم لي وجهي

رجــــــع لي نفسي , لأنام

وليتك تجد من يعيد رسمه

دعاء العطار يقول...

من فضلك ارسم لي وجهي

رجــــــع لي نفسي , لأنام


الله جميله اوى كلماتك

ويارب كلما نلاقى نفسنا لان مش انت لوحدك اللى تايه

كللللللل سنه وانت طيب ياابراهيم

غير معرف يقول...

ازيك يا جميل

ليه كده بس ؟؟؟؟؟ متيأسش يا ابراهيم .. لو الشباب عملو كده .. الناس الكبار يعملو ايه بقا ؟؟

على اي حال .. ثق ان ربنا هيعدلها .. و هتلاقيها فجأه قلبت وردي

و الفجر بييجي دايما بعد أحلك اللحظات ظلمه

يا ريت تنوني هنا .. لسه مبتدئ تدوين و محتاج تشجيع

http://ahmedabdulmohsin.blogspot.com/2010/01/blog-post_25.html

نورني